星期日, 3月 19, 2006

吾係好成功的紙包蛋糕


吾知係咪我心急出爐, 一出就縮左,吾靚,不過好鬆軟, 好味.

5 則留言:

匿名 說...

見你整番野食, 咁即係攪掂晒d野啦^^

我又係, 點都係有d縮, 唔通係溫差太大?

BTW, 唔好咁夜瞓啊, 對皮膚唔好家. 仲要做靚靚新娘家嘛~

Yumi 說...

哈,其實我都無咩整過,book左再下星期影相,無la.不過男朋友開始番夜,成晚流流長,咪整0下野low.

Jeffery 說...

你好耐無update blog(過me too).
影相前幾日call 我,我都想睇.

Jeffery 說...

Reminder!
2Apr 長州一日拜山遊.
請及早報名.

Yumi 說...

jeffery: i need keep fit ma ^_^.
2Apr is holiday? i must go la.