星期日, 10月 09, 2005

我的關島之旅






第一幅相係玩射箭嘅CERTIFCATE . 咁都有.咁當然好玩票性質.呢度好多CLUBMATE. SO NICE.

第二幅係街頭相.好勁嘅陽光.我哋D相好多都咪哂眼.HA HA.

第三幅係HOTEL CARD.去边都帶住佢.可以喺泳池換毛巾.食飯做RECORD !!

第四幅都係泳池一小部份.

第五幅相只係泳池其中一小部份.

我哋仲出海玩浮潛睇海豚.不過D珊瑚無上次我去布吉咁靚,有D失望.我哋每朝就係食.玩.食.瞓.自己都覺得肥咗.!!最衰浮潛用水底相机.吾可以POST出黎.D魚好靚.同埋好多的吾洗潛落水都見到魚.好清好靚.


沒有留言: