星期一, 10月 17, 2005

排包


尋日整左. 過左火, 燶左d. 雖然無食, 不過見個樣都知ma ma tai. 今日再整, 不過用另一個食譜. 加上出爐後鋪上糖水. 好似即刻淋身左, 無咁硬咁乾. 同堆加多左奶, 真係好似出面0個d 咁. 不過個樣都係有d 豆皮. ^_^

6 則留言:

匿名 說...

嗨, yumi
我是leisure cat的L@RUKU啊
來參觀你的blog呢
是新建的嗎
真的蠻不錯啊
也謝謝你關島的分享
期待你下次的美食啊
加油呢:)

Yumi 說...

THANKS L@RUKU . YOU ARE VERY NICE.我的BLOG 是新整的. 仲有好多野未加. (係我吾識呀).

Bonnie Yves 說...

Yumi, 您個包好正呀, 是否用我們上次上堂個recipe, 我已忘記了很多lu.

Jeffery 說...

你整完後唔食的嗎?

另外各位請主意,個Blog係Yumi的靚仔細佬整的! ^0^

Yumi 說...

yves : 我第一次整就係用亞sir 的recipe. 整吾番 !! 我用左另一個.

Yumi 說...

jeffrey : thank you 你幫我整lee 個blog. 另外, 我吾食係因為太夜我怕肥, ha ha