星期五, 11月 25, 2005

腸仔包




7 則留言:

匿名 說...

你咪仲勁,無搓至起膜都整到咁正的腸仔包,又省時喎.點整架?

可唔可以教埋我整形呀?因為實在好Cute~

匿名 說...

嘩~你點可以咁好人架?!
真係比你嚇親呀@@

ok,我save好啦,你快d delete左佢啦.
真係麻煩晒您呀.

車~我肯以身相許,你個未婚夫都唔會肯啦~ 唯有咁啦 ^3^ Haha~

唔係喎,我覺得你整得cute d喎!唔得, 我一定要學識整呀~

Yumi 說...

以身相許??!! 你"CHI" 吾 "CHI" 身KA.我吾係好負責任KA.係咪吾洗上身先,你18AGES 未呀.HA HA... 記得番香港搵我呀. 請我食多D 美食咪得LOW ^^

匿名 說...

絕對唔"chi"身,仲好"滑"身ka~ HoHoHo~
可惜我未夠十八啦,因為我年年十六.Yeah~
HAHA~ 果然係正牌為食貓友ar.

好啦,見你都幾好玩,番來一於搵埋你一齐反啦^^

匿名 說...

我整左啦~ 不過好醜...仲嚇親自己.
男友見到第一時間側落口...哈哈

Yumi 說...

好好呀.你男朋友食哂咪好LOR,有時我男朋友叫好多次都吾食呀, 嬲嬲 !!

匿名 說...

哈哈~ 你男朋友唔啥得食咋~
但我男朋友係因為件包太礙眼咪食哂佢lor^^"