星期一, 11月 21, 2005

棉花糖



前幾日買左粟膠. 今日dinner 後整lee 個, 打開杯粟膠. 嘩! 咁杰 ? 點攪 ? 匙"跟"都爭d整爛. 好想放棄. 直情好似d麥芽糖咁. 個"跟"chi 住把刀. 把刀chi住個粟膠杯邊, 想死 !! 心中暗鬧吾知點解整棉花糖要用佢, 點解吾好好休息走去整d咁嘅野. !!! 當雪緊之際, 無la la 諗. 死. 棉花糖吾係好軟林林咩, 雪硬咪吾似棉花 ?? 不過食譜係咁呀, 吾理咁多, 30mins 後. mike 入黎食, 佢話. 得呀. 好味呀. 不過無糖尿病都變有. 好甜 !! ha ha !! 不過佢又食左幾件 ! 心裡有d吾好意思, 頭先不斷閙個粟膠 !! 明天拿一盒回公司, 希望佢地吾會有糖尿病. ha !

13 則留言:

匿名 說...

好靚呀
我覺得好似好難整咁
但你整得好好
好叻叻

Buffalowing 說...

Yumi

好彈呀!!!勁呀!!! 請問要落生蛋嗎?? 我都想整!!
買左支膠..好少用. 再唔用就用黎痴膠花,,,哈哈

Yumi 說...

要生蛋白呀. 係呀. 支粟膠真係好難頂, 不過整出黎又好好食, 真係又愛又恨呀 !!

Buffalowing 說...

Yumi

Thanks for your kind and quick reply!

Jeffery 說...

我好想好想食, Starbucks 一樣! 另外媽咪24-27th Nov 去台北

匿名 說...

引誘力好大呀...你買粟膠係一杯架?我依邊係賣一樽喔..一樽一公升咁大,嚇到我唔敢買...

用粟膠同淨係用魚膠粉整出黎有咩分別架...

我又心思思喇....

匿名 說...

好好味ar~
橙黃色ge棉花糖, 好吸引ar~ >.< /

匿名 說...

ai~ 係咪燈光問題呢?
其實下面碟都係白雪雪ge花花lai ge呢?

Yumi 說...

秋月姐姐: 一公升? 咁多.又好難買得落手呀. 我0個樽好細KA !! 我未用過用魚膠粉, 吾知有咩吾同!

Yumi 說...

咕嚕 ; 係燈光問題呀.

匿名 說...

hi~~~我想問……你個樽粟膠係邊度買架??我唔知邊度有得買呀??:(
HOPE YOU WILL REPLY~~~~
THANKS!!!!
惠:)

Yumi 說...

匿名者: 我0係信興買,二德惠都有KA.

匿名 說...

我想問下信興係邊, 信興好D定係二德惠好D?