星期一, 2月 19, 2007

遲了的情人節蛋糕




今日吾係好舒服,吾知係頭暈過渡,定係個蛋糕太滑,甩模時成個蛋糕360度反轉甩手跌在枱上,好彩吾係送比人,相信老公不會介意個面凹凸不平吧..@_@ .呢個蛋糕分左2日整,因為要先雪個啫哩,又要整cream cheese. 仲有乳酪,梗係吾小得新鮮mango la.最後加上好耐之前學過的朱古力花. ^_^

9 則留言:

Bonnie Yves 說...

勁! 個蛋糕整得好好呀. 我都未有機會再practise個花球, 您整得好好呀! :>Yves

elaine 說...

wuwuwu...
me too,
我今日都90度反咗個cake,
仲係送比wingwing架T__T

匿名 說...

遲來既祝福, 祝你新一年身體健康, 心想事成, 個蛋糕都好好丫, 我都係未練習絲帶花

Yumi 說...

yves: long time no see, how are u.

elaine:做咩你都咁吾小心.*_*

泡泡茶:大家咁話.幾時又有garthering.

匿名 說...

蛋糕整好好靚哦 ^_^

你老公一定甜到入心呀

匿名 說...

新年快樂呀 ~~!!好乖喎, 真係學以致用~! 好靚呀 ~!

QQ

elaine 說...

yumi,
how can I contact you?
e-mail??

Yumi 說...

TER: 同老公一起食都食吾哂,因為CREAM CHEESE 的關係,我地都怕肥.

QQ: 我就係怕吾記得,所以再整,易D入腦,不過都係吾靚.

ELIANE: my email address: twinstar9992000@yahoo.com.hk
吾好send d 男人相比我呀,比我老公見到會打死我呀. ha ha ha....

elaine 說...

我會send八両金張泳衣照比你,hohoho@.@!