星期六, 2月 24, 2007

大年初七,祝大家生日快樂

0係度祝各位好似呢隻豬豬咁,發光發亮,人見人愛, (0係朗豪坊影ka,我一見就好鍾意la)


尋日係第一日正式出去派利是,因為婆婆初九生日, 我們每年一定會等齊所有舅父,亞姨,到酒樓book 一個大廳和婆婆慶祝同團年,咁啱老公放假,我都請了1/2 日假早一點去酒樓. 今次整左千層糕,其實我好怕無人食,所以只拿了2/3去,點知好快已食哂,仲有很多人未到,都無得試,老公話,呢個糕糕係好味wor, 要再次多謝wingwing 先. 今次整得平均好多, 吾會整到一層層好厚, 放多1,2日仲香呀 ^_^

5 則留言:

馬.李心心 說...

恭喜恭喜,恭祝yumi豬年快樂無憂,甜甜蜜蜜,快快生番隻金豬仔,哈哈!

匿名 說...

金豬豬....大家都係發大財哦^_^

祝婆婆...生日快樂, 老如松柏....身體健康.

Yumi 說...

心心: 今年吾生豬仔了,未ready 做媽咪, 我都希望你個婚禮完美.

ter: thanks. 我婆婆好勁,有9個仔女,計埋我有18個孫. ha ha .. (我成日話怕生仔.又好怕養呀,教呀,佢就成日話好容易,佢生9個都係咁) ^_^

Jeffery 說...

快d post 我地d相出來比人睇吓,d 表弟表妹多都名都唔記得..hahah..

Yumi 說...

咁我咪要上鏡?吾係幾好wor @_@