星期日, 3月 25, 2007

生個b b 好嗎 ??!!

呢一排成日有魔鬼同天使0係我身邊煩住我.

魔鬼話 :
你自己都照顧吾到自己,點照顧bb.
又要擔心佢健康.
呢頭又話細路仔吾可以去街市.
都未供完樓.
份工又好似吾係好穩定.
見到d細路仔好曳,好得人驚.

天使話: (其實係老公)
你生左出黎, 有嫲嫲婆婆幫你.
肥左比$你去減.
人人都係天生天養,洗咩咁擔心.
你睇0下表妹又靚好得意.
真係好想生個bb,睇0下似邊個.
你仲吾生就高齡,橫豎都係要生,宜家生同2年後生都一樣. 2年後個仔就2歲.幾開心.

老公好鍾意bb,我就自問真係ma ma 地, 佢成日話女人一定要生, 如果生bb係為左個男人,我又覺得吾值得. 可能我不嬲諗野好負面, 我真係咩都擔心一餐.

點好點好 !!!!!!

8 則留言:

匿名 說...

我自己其實都唔係太願意生, 因為有大責任了. 但係人愈大,真係會改變以前既想法. 我都想將來會有個可愛bb呀... (主要係因為見到我細佬的b仔而愛上bb的)
我都唔想將來做高齡產婦呀...而且生仔呢d野, 真係可遇不可求呀...

QQ

匿名 說...

hi yumi, 你好嗎, 我最近忙於家事, 好耐冇入黎lu, 咁岩入黎見到呢個topic幾得意, 我本身好鐘意小朋友架, 可惜....不過唔緊要,好多野都整定既, 你都唔使憂慮太多丫, 睇得出你老公好錫你, 佢一定會好好照顧你同bb既, 你有人同你分擔所以唔使顧慮太多啦, 最近發現到有個blog幾好架, 係一個媽媽寫既, 媽媽每日都會update屋企, 家人既狀況, 好溫馨架, 得閒睇下丫, 可能會改變你既睇法架, 嘻嘻
http://hk.myblog.yahoo.com/mami-mama

Yumi 說...

qqlam:係呀,我自己都吾太想,好大責任呀.

泡泡茶: 好開心0係呢度見到你.雖然吾知你咩事,不過好番未?開心番未?整番野食味 ? 多謝你比我個blog.我有時間去睇0下先.

匿名 說...

多謝你關心呀, 我既事, 仲未完呢>.<, 0係blog上唔方便打太多, 有時間send email/打電話比我慢慢講啦, 我都好想快快開心返, 加入返整野食既行列呢~

Yumi 說...

泡泡茶:我總認為8卦同關心只差一線,為左吾想比人8卦的形象,我好小關心人,只會好簡單的問候,anyway見到你出現,我都定一定神,我地約左27/4出黎,你有無份. 係呀,我2張twinstar credit card 到手la,不過無確認,無用到,你有無換埋個焗爐呀.

elaine 說...

見到你再同你傾呢伹topic,太長篇了(如果你唔趕的話)

匿名 說...

我張信用咭到左手仲簽夠lu, 遲d換左焗爐影比你睇下丫, 你唔打算換嗎? 27/4? 我諗應該冇lu, 我唔知道有活動呀

Yumi 說...

elaine : 我又未至於趕到即刻生,我仲要body check,ha ha.我問左家計會,吾知婚前定生仔前0個d,basis $700, 再加check 地中海0個d又加入600,好貴呀.

泡泡茶,我地幾個貓友join左c'est bon cake 27/4個蛋糕course,你黎吾黎.