星期二, 3月 20, 2007

車厘哥夫曲奇


跟alice0209做了這個我想整好耐的cookies,老公問我放假整咩呀,我話cookies,佢好奇怪話,還原基本步??!!我話係呀,咩你有食過我整得好好食的cookies咩,佢話,無呀,多數都係比較硬,我話咁即係我未成功過呀.咁咪要整low. 我無食過真正的車厘哥夫.吾知係點,不過呢個食譜,真係超鬆化, 吾知係咪多牛油關係呢 ^_^

8 則留言:

Alice 說...

你整得好成功, 好靚呀!
依隻曲奇真係好好味呀!

個食譜我係跟Wing Wing架!

Yumi 說...

係呀,我老公都話好成功,吾知可吾可以改其他味,下次加入朱古力粉先 ^_^

匿名 說...

唧花唧得好靚靚呀:D

elaine 說...

吱得好似玫瑰花!
加粒古古力更似啤梨哥夫d cookies!

其實wingwing個食譜好似係跟Ronnie架。

Yumi 說...

thanks winnievv and elaine , 其實我之前都玩過唧花,不過原來我一直用錯唧咀,用左好細0個d,唧極都唧吾到,又爆哂袋,點知老公話,你係咪用錯唧咀呀,我先知錯, (竟然係佢教番我,笑死人)

匿名 說...

D花真係唧得超靚呀~~!!!!


qq

Yumi 說...

thanks qq ^_^

匿名 說...

你整得好專業丫~~~