星期日, 4月 08, 2007

雞肉炒烏冬


一個極易又好味的晚餐,最啱我呢個煮白飯都煮極都煮吾好的人. 我覺得好味過煮意粉呀, 一次開party一定要再整, 相信小朋友仔會鍾意. ^_^

6 則留言:

匿名 說...

簡直係食慾大增呀~!

Alice 說...

嘩!正呀!
我好鐘意食炒烏冬架!

elaine 說...

It's not easy to make I think....

Yumi 說...

我都係第一次整, 之前上網找,點整呢,有些說要先煮烏冬.有些說直接炒,老公說先煮會弄至烏冬太淋太爛.買鳥冬時問了售貨員又說先煮好一點, 十萬個問號 ????? 最後我選擇了直接炒,亦好彩吾係想像中會吾熟要炒好耐先淋,相信其中重要是用快子炒,不要用穫產,因為好易炒爛哂d烏冬呀,只是加點老抽,生抽,糖,麻油, 食得. ^_^

Jeffery 說...

我十幾歲係加拿大己經識整la.... 你宜家先識...
P.S. 我會用我最愛的豪油!

Yumi 說...

jeffery,我有幾何入kitchen呀,你成日話你識煮野食,咁多年黎你公仔麵都未整過我食呀,仲好講 >_<