星期六, 4月 28, 2007

GRAND MARNIER DOME 半圓球蛋糕


今日約左幾個貓友出去學呢個蛋糕,好好玩,不過我仍然係整得最差的, 無所謂,下次0係屋企慢慢再試吧, 吾夠時間雪個蛋糕,所以有D溶,個頂都吾靚,花都整得吾靚,不過個蛋糕好好味,佢叫沙架蛋糕,有酒,吾太甜,I LIKE IT ^_^ . 夜晚食左2粒榴槤當DINNER.好肚痛 >_<''

5 則留言:

Alice 說...

YUMI,
尋日真係好開心, 好好玩呀!
你個蛋糕都整得唔錯呀!

匿名 說...

我覺得你個花整得好靚呀,點會唔靚喎.
我都想自己再再戰呢個蛋糕呀, 唔知幾時先會的起心肝呢.
你又點會係最差個個喎..~

QQ

elaine 說...

yumi,
多謝您既邀請,我至夠膽報輝sir堂,佢都唔寸啫,我好驚比佢駡架;而且仲好開心識到你地呀^.^,but唔好意思累你分咗心鋪錯個蛋糕,sorry呀>.<

我覺得你d花花唔錯丫,下次再整幾薄d就靚爆鏡la!
希望有機會再見到您!!

Yumi 說...

alice:我想問你個朋友gloria,係咪都係整開蛋糕ka.佢有無blog.我想睇0下.

QQ:今次無咩時間同你傾計,幾時又玩過.

elaine:吾好sorry.跟本吾關你事,我係超論盡la. qq同我上第一次堂時,我拎錯佢d食具la.無所謂,老公都睇吾出,仲話個蛋糕好味, (不過你吾好周圍同人講我幾論盡呀,吾係我滅口ka. ha ha )

匿名 說...

gloria有blog的, 不過佢好耐無update, 等我比條link你
http://poohscafe.blogspot.com/
係呀, 我都覺無機會同你傾計呀,下次約出黎食飯好唔好呀? 應該會係下一個星期呀
你個蛋糕多左一層仲好味呀:)

QQ