星期五, 5月 04, 2007

我的家


5月份,是一個特別的月份, 3年前我第一次搬出來住,買樓置業. 老公說想大裝修,我說咁快?家私仲好新淨呀.說說0下,原來不經不覺已3年了,時間過得很快. 他說,我們供完這層,就買第2層,又供過,到時我地就有2層樓, 第一次買5百幾呎,第2次買800呎,再買再買... 我沒有他的遠見,心中很喜愛這個家,是我第一個家呀, 我寧可買800呎比人住,自己都要住番呢度,老公老是說我傻. 仍記得當時仍是我男朋友的老公因工作收夜未能和我睇樓, 我就自己周圍睇, 睇左好多間,好多地區,一入這屋,我就心說,係呢度la.吾洗再睇. 找家私,買電器的情景,仍記得好清楚....!我們的目標是3年內要供完層樓,yumi.比心機,加油呀..


另 : soft 上的mickey mouse 是10多年前老公暗戀我時送給我的, ( 10年後我先知呀 ), 佢坐住soft 陪我睇電視,都睇到有黑眼圈了.... >_<

2 則留言:

匿名 說...

10年的mickey, 好sweet呀, 傻yumi真的大頭蝦, 有人暗戀都唔知.你老公真的好幸福呀, 因為他暗戀的人, 終於成為他的好太太呢

qq

Jeffery 說...

叫你唔要個公仔你又keep係道...阻鬼住晒,佢同我訓左10幾年喇 ..........

by the way, already 3 years????