星期日, 5月 27, 2007

朱古力軟心蛋糕











整呢個蛋糕真係一波三折, 好耐之前,表弟比左好大好大磚朱古力我, 我一心以為係黑力,今朝起身整,整,整, 打開個古力袋,原來係白力!!! 之後坐車去city super 買,好貴呀. 番到屋企又整整整. 因為食譜係7吋圓模,我新買了四方模,梗係用新玩具la.點知份量吾啱,最面0個層吾夠朱古力cover,要即刻再整第2份,不過又多過頭,(已經只用了1/2 份量), 結果就係最高0個層太厚朱古力.太甜low.




5 則留言:

匿名 說...

嘩嘩嘩, 好正咁呀, 好想食

elaine 說...

But it looks good and delicious!!!

匿名 說...

整得好靚呀; 咁個圓形個舊呢?? 去左邊, 係四方模入面呀?

Yumi 說...

qq: 圓0個個蛋糕體咪cut頭cut尾做左4個4方型, 切開4個做小蛋糕low.不過食左好小,太甜呀.

泡泡茶:你幾時教我整蛋糕就真呀.

elaine: thanks. 今次不是太好呀,要努力.

匿名 說...

可唔可以教我整~_~??可以既話add我msn丫唔該:CNYo_o@hotmail.com