星期二, 5月 29, 2007

做好準備


尋日同老公去左家計會驗血. 我又有烏龍野,(特別0係老公面前我成日都係咁),姑娘問我地係婚前檢查定係懷孕前檢查, 我同老公一齊答,不過吾同答案,我竟然話係婚前檢查,個姑娘望住我地2個,話 : 你地點ka !! 老公又話我,成日吾知自己結左婚. !!!! 呢張係一張vcd, 未睇,不過開始緊張..

7 則留言:

匿名 說...

你好攪笑0者, 哈哈

匿名 說...

加油呀!!!! 你老公一定好開心;因為終於勸掂你勒.

QQ

Yumi 說...

泡泡茶, 我就係成日都個口快過個腦low.成日講錯野..

qq. 係呀,佢成日改名ka.尋日番奶奶度又講開,老公話想改2個字,奶奶即刻好大反應,老公話,吾鍾意呀,佢即刻望一望我話吾係,吾關我事.我話我聽你話ka,係你想我生我先生ka,你講一句吾洗生,我就吾生呀,佢即刻吾講野, 佢屋企人個個恨到傻 !!

馬.李心心 說...

恭喜你!終於下定決心作開展生育大計啦!
有心理準備的父母是對孩子最好的!希望你們的小孩,將來會像你一樣會活潑可愛啦!

匿名 說...

哈哈; 你們一家真的好可愛呢 :)
佢屋企人傻, 你又大頭蝦, 所以一樣咁可愛

QQ

Jeffery 說...

有咗拉??

Yumi 說...

心心 : thanks.你都要加油呀.

jeffery : not yet. ^_^