星期日, 5月 27, 2007

好dirty 呀


我好鍾意食蝦. 細個時連頭都食,大個知道個頭原來好dirty之後就無食了,開始要煮飯時都時常煮蝦,不過永遠吾知咩係膏咩係dirty 野, 直至早排看到蘇絲黃節目提到,原來只要0係個蝦眼斜斜地剪開,就會見到0個pat最dirty 的內贜 (吾知係胃定肺),結果比我見到,原來真係超dirty,原來我細個時真係食左好多dirty 野呀..... 好可怕呀 !!!!

2 則留言:

匿名 說...

係呀, 我奶奶都有教我架; 佢再三叮囑出街食千萬不要食蝦頭呀;
知道嗎, 大頭蝦.(我岩岩睇左你個篇婚前檢查)

Yumi 說...

係low.我老公見到張相都話無諗到咁dirty, 你點呀,生吾生呀 ^_^