星期六, 5月 05, 2007

一連串計劃

已口頭應承了老公生bb,不過一直我都是說要開刀,我不能承受到10級痛呀, 不過剛剛看到雜誌上關於生bb開刀的後遺症和危險性, 我又被動搖了. 其實我真係未ready... 老公知道一定好擔心我會反口了......



因為工作關係,很多時有平機票, 不過不是常常用到, 馬來西亞航空近日出了同業優惠,比平時的package fare 仲要平成半, 剛好準備同老公去沙巴玩,本已訂了dragon air, 亦準備更改,誰知fax d information 去airline, 不足5小時,已回覆7月份全full 了, 但老公的大假不能改,只好改回平時的package fare. 不過老公家姐和她的朋友又有興趣,(正是和我們去關島的朋友仔),最後日子再改,正正是我生日當日出發, 酒店都book 好了,已upgrade sea view and dinner buffet,現在等酒店有無再free 1 night, 其實我比較鍾意dragon air,不過時間吾啱,無所謂la. 多d人去好玩d. ( 坐過幾間airline. 都係鍾意ci. 大d, 易upgrade. ^_^)


9 則留言:

匿名 說...

你好嗎, 恭喜你呀, 又有機會去旅行勒, 你幾時生日架?

Yumi 說...

泡泡荼,見番你真好, 我7月頭生日呀.

匿名 說...

我以前都唔想生.怕痛, 怕負責任, 怕養小朋友. 但係我老公 +老媽好好想我生...所以我要生...我都唔想變成高齡產婦呀...
以前唔愛BB, 而家見到細佬的B,愛不釋手呀

QQ

匿名 說...

喂, 你想0係yahoo留言呢, 要登記yahoo blog先留到言架, 你click yahoo首頁, 見到有blog果個字, click入去login跟佢指示做就可以勒, 唔明再問我或者打電話比我都得架^^

Jeffery 說...

快0的生bb,我想要個姪仔,遲早都要痛一次,早痛好過遲痛...
另外我想要架飛機.

匿名 說...

哈哈, 通常老公都係想生BB多過老婆:D

匿名 說...

yumi:
仲乜仲唔UPDATE你個BLOG??!!!

QQ

Yumi 說...

winnievv: 係呀,不過我地已約好時間body check 了.

qq:係呀,呢排老公番早收早, 我多數都係老公收夜先整,佢成日話我0係kitchen整野吾理佢呀 !! 其他我有整,不過都係衰左,無post 出黎,咪就係macaroon low,整左4次,吾同食譜,都係吾得,應該sunday會整,我off 呀. ^_^

匿名 說...

我都係架;老公係度我唔會自己係廚房整野食:)
唔係佢要我陪, 只係我自己想係佢身邊
今之加油呀 :)