星期六, 6月 09, 2007

第一次---送花 !!




老公成日問我鍾意點樣嘅花,我話一支太陽花,佢話邊有人鍾意一支ka,我話我low !!
尋日無la la 話,你出廳呀,我送左份gift比你, 奇怪,做咩吾係親手比 !!
係呀,老公第一次送花比我,因為下星期一係我地結婚1週年la.好快呀...
老公 : 我專登出街買,揾左好耐,之後比我見到.不過原來係假的, 我問老闆可吾可以整真的,佢話可以. 講好價,到第2個幫我包0個個竟然吾同價, ha ha. 不過你可能吾鍾意我送的方式,可能你鍾意我拎住等你放工, 不過我真係做吾到. 我諗你都吾鍾意拎住周圍行.
我 : 係呀,你咁樣仲好,不過你拎住佢番黎 ?? 又無可能... 你有無用個膠袋袋住 ??
老公 : 梗係有la.咪好似0係百佳買完野咁low.
我 : .... !!!! 我都幾了解你 ....
老公 : 你生個仔,我又買.
我 : 你咪好著數? 一支花有一個仔.
老公 : 你先著數, 有老公同bb錫,
我 : 你都係ka.
老公 : 老公吾洗bb錫, 你鍚你daddy 多d定daddy錫你多d ?? bb 都係錫mammy 多d la. 你著數d.
我 : ....咁又係.... 不過都係比我諗諗先 !!!!

3 則留言:

匿名 說...

好羨慕呀, 恭喜你地繼續恩恩愛愛, 快d生個bb架, 真係好得意架

匿名 說...

yumi:
超級勁冧呀 :)
sweet sweet
好鍾意睇你地的對話呀

QQ

匿名 說...

哈哈. 你老公係咪有計劃地"乙水"你想你快D生快個肥肥白白既BB?
不過聽落又幾冧喎. 你就考慮下啦 keke.