星期四, 6月 21, 2007

BLUEBERRY MUFFIN


這是我今日的下午茶,加左奶,入面濕濕的,不似平時做的乾,一出爐已即食2個.好味.

4 則留言:

匿名 說...

最近你整多左野食喎 ~~ 好開心成日見你post新文章呀
我未試過食濕濕的muffin呀; 等我下次都加奶先 :)

Yumi 說...

QQ:老公番夜,多左時間之MA.如果第時真係要生BB,吾可以食蛋糕呀,吾可以近個爐,宜家整多D LOW. ^_^

匿名 說...

我都好鐘意食藍莓muffin架^^

匿名 說...

hehe:去生bb做足準備, 生得開心至醒得你; 加油呀; 唔好驚呀, 你知嗎, 我又係好鬼驚, 但見到細佬個阿b真係好鬼死得意架:)
自己有時都會諗下.

QQ