星期二, 6月 12, 2007

雲石磅蛋糕




尋日係結婚一週年,同左媽咪細佬食日本野,吾錯呀,又平, 媽咪好攪笑,佢一早打比我問我有無飯開,我話無呀,出街慶祝呀,佢話咁最多我坐堆一邊吾阻住你地la...
收到妹妹sms祝福,仲比左好多生仔的information我, 多謝哂 ^_^
今日day off. 一早起身發現屋企無野食,(我又懶落街食),就是但整左個磅蛋糕,我太貪心,加多左可可粉,所以整出黎吾"雲石". d 可可粉又攪得吾均,結果上層古力味, 下層牛油味....

5 則留言:

匿名 說...

咁樣都幾特別丫, 一定好好味, 我都想食, 嘻

Alice 說...

這款蛋糕, 我好鐘意食架!
祝你永遠幸福快樂, 快d生個肥肥白白既BB.

elaine 說...

Happy anniversary!!!
Your cake looks yummy! I love chocolate.
My birthday is also in June^.^!

匿名 說...

我都未試過牛油CAKE呀. 睇到你黎個蛋糕真係令我好想試下.

Yumi 說...

thanks all my friend. 今次整得吾好呀,用小左份量,好似發吾高咁.希望下次好d.