星期二, 11月 06, 2007

心甜

無去睇sammi 演唱會,無睇joey+草蜢903演唱會,有d後悔.知道出左碟已即刻去租.租左2個星期都係話比人租左.老公話不如買la.嘩,百幾蚊買隻我咩歌都有嘅碟吾係好抵wor.佢話,你以前諗都吾諗就買左la.係呀,宜家好慳呀.佢話,買la,抵呀..相信0係其他人睇落,真係好普通的對話,但吾知點解.0個一刻,好開心...

看完sammi演唱會, 好開心. 亦有無奈. 見佢咁成功, 當然替佢開心.不過我同老公都認為,佢吾洗做la.快d同安仔結婚咪好low.無日食得飽.精神壓力又大,為咩呢...

3 則留言:

匿名 說...

我明白你的開心感覺, 因為你老公知你有為個家而改變呀, 一定sweet呀.
阿mi同安仔分開左, 無得結喎...

Yumi 說...

qq:我覺得亞mi & andy hui 係會再一起的,不要破壞佢兩個0係我心中的一對王子+公主的幻想呀. 你知ma,我老公成日話,韓紅咪幾好...激死我呀..@_@

匿名 說...

都係既, 每次看到安仔的廚房宣言, 都會感動多一次...

好啦, 我都支持你去支持佢地啦 :)

qq