星期五, 11月 16, 2007

親情

今朝看到一單新聞,是一個15歲的女仔因為家人吾比佢拍拖,佢竟然咬傷daddy. 用熱水壺打傷媽咪.嘩, 真係好過份.IT'S CRAZY !! 諗番我地細個,我地3兄弟姐妹做錯事.雖然老豆吾打,不過就要我地跪地主,無得食飯,跪0係地下啱啱好一尺咁.郁都吾夠擔郁. 直至媽咪同我地求情成功呀.老豆嬲完呀.或者老豆扮入房瞓 (佢邊有咁早瞓呀),我地先起身. 再吾係比媽咪用三角衣架打.最多咪縮,邊會走呀跑呀,間屋有幾千尺咩,你都走吾到去邊la.都係受刑la.邊有好似宜家d人又話自殺又話還手呀...

呢個星期掉左番沙田做野, lunch 可以同老公食. 夜晚媽咪又黎同我食,好開心. 好耐未試過7:20pm番到屋企. 不過老公"炸"形.話我收咁早都係咁早瞓,係呀,攰呀ma..

老公每晚都會攪到我笑哂先去瞓,早幾日,佢"meet"個橙我食,我一見到d橙肉,就話:一睇就知吾甜la. 都無汁. 佢話:你呀.吾好只係睇外表. 你吾比佢好有內涵咩, 就算係吾好,你應該鼓勵佢,安撫佢,而吾係一野打沉佢,你睇佢,宜家無哂心機la! 我話,咁係呀ma.佢係好呀,你成手都係汁la. 有好多時睇外表就知佢點la. 老公話. 咁我夠無外表la. 我不嬲都吾係sell 樣ca. 我咪就係世界上對你最好0個個男人先.. 咁又係嘅,我又輸左tim !!!

3 則留言:

elaine 說...

yumi's honey is soooooo cute!!!

匿名 說...

你老公真係好錫你呀!
我覺得而家d小朋友, 好恐怖, 又唔駡得,
又唔打得, 郁d就講打講殺. Too Crazy.

Queenie 說...

好sweet的一段對話呀 :)

我前幾日都係同老公家人講呢件事, 佢地話以前佢地做女時, 就算幾壞, 都唔敢打番父母... 而家d子女實在太不孝了...

QQ