星期二, 7月 22, 2008

第一次發燒...37.9度....




柏言尋日去左舅公度打5合一第一支針,同埋肺炎鏈球菌針,左右腳每邊一支,媽咪見到心都痛!! 姑娘比定支退燒水我地,因為打左呢支針可能會發燒...

今朝媽咪如常餵我食奶.daddy 今日開始番早, 好早佢就出左去番工,得番我同媽咪, 飲完奶我都無睡意.媽咪同我分別睡上床,佢望住我,仲同我影相,一直無事, 我開始流口水, 慢慢仲流小小奶水出黎,媽咪正想抱起我之際,我已嘔奶,嘔到成床成身都係,嚇到媽咪面青腳仔軟, 之後媽咪同我換左衫,抱左出廳,佢就清理場地, 洗床單, 媽咪洗洗0下, 一路諗點解我會嘔奶, 又成日行出黎望0下我咁, 突然諗起會吾會我吾舒服,摸一摸我額頭仔, 好熱 !! 即刻揾溫度計,37.9度, 說明書無講幾多度係發燒,媽咪急到想喊,即刻打比小燕姨姨,叫佢即刻黎,小燕姨姨先安撫左媽咪,好快就黎到... 媽咪又打左比姑媽,姑媽之前做護士ca,佢話吾洗怕,吾洗飲退燒水住, 打左針發燒係正常反應.佢又打左比嫲嫲, 之後佢又打媽咪, 佢叫媽咪比水我飲, 咁早嘈醒哂咁多人,都係因為我有個論盡媽咪 !!!

小燕好快黎到,同我抹身,check 住溫度. 媽咪就放心哂了.....

之後婆婆都黎左睇我.....

柏言呀. 媽咪真係好驚呀. 你千萬吾可以有事呀 !!!

另外, 我已經改左中碼尿片la.我個身同肶多左肉呀..daddy好小同我換片,有日問媽咪點解條片咁細,笑死媽咪,媽咪話吾係條片細左,係柏言個大雞肶肥左呀...攪笑 !!!

2 則留言:

匿名 說...

我都好怕BB發燒,有時叫佢好似熱熱地都會幫佢探下熱,無事就安心D

Yumi 說...

係呀.bb 又好熱,體溫比大人高, 開哂冷氣佢飲奶都可以流汗ca...又怕佢凍,又怕佢熱 !!