星期日, 7月 27, 2008

介夜奶


柏言上個星期好似開始介夜奶, 比如夜晚11點幾飲左奶, 佢可以直到第2朝6點幾7點先起身. 平時日頭佢都係4個鐘左右就喊揾野食. 夜晚可能無電視聲無咁嘈啩 !!


不過因為早2日個工人到左, 細房同個廳好多傢具大執位. 天氣又熱到咁. 晚晚開冷氣, 個風口又整極都向到我. ( 嘗試過用card 紙遮住個風口位, 吾郁個風"葉" . 都係吾得 ) . 但老公同個仔又熱到出汗, (都吾知點解開左冷氣都可以成身汗),已經係high cool 5 度la. 凍死我咩 !!! 我唯有掉轉頭瞓. (點解一開頭吾掉頭 ? 係因為另一面有橫樑, 加上我好怕個仔夜晚嘔奶我睇吾到.我就開左小小門等d光入房, 不過掉左頭就咩都睇吾到.除非開好大門 )


吾知係咪咁,個仔又熱番, 可能個大衣櫃放左0係佢隔離, 阻住d冷氣, 佢呢2日好醒瞓, 3個鐘左右起身, 不過佢又係揾野食咁, 只係喊, 又氹吾番佢瞓. 比個奶咀佢又吾食. 心諗吾係呀,我就黎番工你又半夜起身 ??!!


諗左成日, 點解食奶會食番轉頭... 尋晚同老公講.佢都話熱. 又熱 ??!! 咁我推出小小, 吾好咁近衣櫃同牆. 果然, 尋晚11:20pm 食完. 今朝05:00am 先起身. oh. 如果今晚都係咁, 即係話我估計無錯, 最多我著多件衫瞓la !!!

介左夜奶就好la. 大家都吾洗咁辛苦, 同埋好怕3,4點嘈到隔離屋呀..

我超鍾意呢張相,好似村姑呀.係謝夫用條沙巾包住亞仔,睇親張相我都會笑...

2 則留言:

匿名 說...

我都好想囡囡快D戒夜奶,咁我就無咁辛苦!但我仲等緊黎一日呀!

Yumi 說...

係呀. 我1/8番工呀. 我仍然會餵12點左右0個間奶, 到5點左右0個間會工人餵,不過你知我一定吾放心, 都會起身睇, 我一定吾夠精神番工 !!!