星期六, 1月 28, 2006

生平第一次整蘿白糕



好大的決心呀, 自小認為蘿白糕只會是嫲嫲,婆婆先會整的食物,相信媽媽都不會親手整吧,不過見好多貓綱朋友都整得好開心,我都要個第一次呀. 在這祝大家健康快樂.

7 則留言:

Winky 說...

hehe..目見倒都想食....正..........

Jeffery 說...

Yes, I still remember ar婆 "D"蘿白糕 very good.

匿名 說...

你底糕整得好靚呀, 我同你諗法一樣. 我都係今年第一次整蘿蔔糕, 都算成功. 不過要整到好似佢地老人家那般程度就重有一段距離. 我媽咪話要靠經驗, 就以今年第一次整年糕為例...失敗左^^"

Yumi 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Yumi 說...

nana:我都係咁話.老人家整好似特別好味,下年再整, 係呀,我留吾到言0係你度,係咪要先註冊? (我吾識玩呢d blog) 真失禮 ^_^"

匿名 說...

好呀,下年一於再整過~

歡迎歡迎^^
唔駛註冊家,可以試下按*分類網誌*,然後按*回應*就可以在頁底留言架啦.

匿名 說...

看到你的留言啦~
好多謝你呀^^