星期一, 1月 09, 2006

MY BROTHER WEDDING

8/JAN 2006 真係一個大日子, 我屋企第一次有咁大的喜事, 就係我大哥結婚呀, 第一樣好笑野係, 我竟然吾認得佢, 同圍搵亞哥, MIKE 話, 呢個咪係LOW !!! 今日天氣好凍, 不過亞嫂的LOW CUT 婚紗無影響佢, 真係心中有個勇字. 我同MIKE 一早去佢屋企整花車, D冷風真係吾比面, 我地叫哂救命!! 跟住大家0係哥屋企個會所影左一陣相, 出發 !!
所有親朋好友都到了, 反而係我地最遲!
我最鍾意攪鬼,0係個婚禮廳度好多朋友影相, 我就話我係一周刊記者, 其他人就分別話佢地係咩周刊同狗仔隊.HA HA.
到亞嫂拋花球, 亞哥就話, 你地吾好同我妹爭呀, 佢比左 $ 我KA. 我話係呀, 個花球有條線呀, 你地無機會呀, 亞姨佢地就幫我起圍牆,吾比人走入我範圍, HA HA, 最後等係我接LA ! 表弟用VIEWCAM 問我有咩FEELING. I SAY. NO LA. 整定MA. 無驚喜呀, 到佢問MIKE. 佢話佢好有被強迫感覺, 好慘, 笑到我地暈, 我仲話佢眼角有淚光呀, HA HA HA.
到夜晚, 佢就同我講今年結婚會點PLAN. 我話, 你求左婚先講中LA ^^

10 則留言:

匿名 說...

Congratulation~

你好, 第一次來你家. 好喜歡你整的野,亦喜歡你的日誌.(總令我想起My Honey)

我同你一樣, 接左朋友的花球.(係迫不得以的...)

Hee~Hee~睇呢你好快就會拉埋天窗囉~

Yumi 說...

welcome, 你係為食貓d jm ? 係呀, boy friend plan 左6月之前先註冊,再搵酒店,聽講今年好full ^^

匿名 說...

我係為食貓友, 加入左無耐.
而家日日都會去果殊八下架~

嘩~再次恭喜有情人終成眷屬!!!

咁佢向你求左婚未呢^^

Yumi 說...

nana:多謝你黎我個blog, 好開心呀,佢未求婚呀,ha ha

匿名 說...

我諗佢好快就有表示架啦^^

匿名 說...

Hi Yumi, it is my first time to leave words at your blog, really enjoy your entries and food... Do let us know how Mike propose to you hor... can't wait, heeee

匿名 說...

haha , 我看反你阿哥結婚的日子, 同我班主任結婚的日子一樣啊, 而我miss都系著low cut,而觀禮度都好多人阿,好熱鬧,^^

匿名 說...

Sent you an email...

Yea~ Can't wait~

Queenie 說...

噫, 原來好事近, 恭喜呀~
QQLAM

Yumi 說...

QUEENIE:我尋日先叫媽咪睇邊日好日子,我怕趕吾切7月前呀!!番到屋企同男朋友傾結婚的詳情,又計要用幾多$ 咁,不過最大問題係.... 佢話諗吾到點求婚!!!!!!