星期二, 1月 31, 2006

初三開爐la



今日成3點幾媽咪先話上黎,我都整吾切野食,只整左個2個cheese cake,桂花糕同豬肉,蝦意粉, 不過因時間關係,個桂花糕雪吾夠, (我整落一個個細模度)結果要大家"不"黎食, 不過最勁係cheese cake. 佢地吾夠食,要我即刻整多個 !! (第一個媽咪食左3舊呀) !!!

3 則留言:

匿名 說...

我以前都整過這種輕cheese cake.是跟Clary的食譜整家.質感好軟綿&好易入口,男友幾啖就可以食晒成個.

不過好想試下整嘉x芝士雪紡蛋糕,因為我比較鍾意果種質感.不過未搵到食譜...

Yumi 說...

czazy benny,
首先,吾好再叫我姐姐,我好細呀,叫到我老哂呀,我嬲呀,(靚女好小器ca). ha ha ha...
我今晚打個食譜出黎,你一定要整,好味過e"神"家 !! 桂花糕都好易,今晚比堆你,你用緊咩焗爐呀.吾好用咩 !

Yumi 說...

benny: 醒個食譜你,整好請我食..

http://www.leisure-cat.com/frm_1373.htm

至於個桂花糕,好易:
桂花糖3茶匙.
魚膠片 1塊.
water 200g
sugar 45g .

先用涷水浸軟魚膠片
1) 水和桂花糖煮滾.
2) 糖和魚膠片放入1的水中, 不停攪至溶.
3) 冷凍後倒入模中, 雪起碼 2小時. 食得.