星期一, 2月 06, 2006

為食貓友之gathering




好開心尋日收到亞貓的e-mail 說可以去佢屋企,點解會抽到我呢,係咪個個都有份只係輪住呢,吾知,只知好緊張,好期待. 今日一早去買姑姑整雞肶,本來好早可以去到,點知原來今日旺角有遊行!!好塞車呀. 遲哂!!
今次gathering 有yves, alice,ter,clarey,鞋神,亞貓一早已預備好中國茶,好正, yves 有班蘭香蕉糕,clarey 有cookies, 鞋神有馬拉糕,alice 整吾切要出貓, 仲有亞貓的桂花紅豆糕,同場加影yves 為alice 的birthday cake. 個士多啤梨醬 正到不得了,d cream 正過哂出面街, 平時我好怕cream. 今次真係食哂. 正 !! (特別最鍾意yves 的糕糕, 一定要問佢拎食譜) 可惜吾記得原來自己都有相機, (貓老公影0個時自己都吾記得) 到記得時已食哂 !!
之後玩古力,雖然有d吾成功,不過從各高手口中已得到好多寶貴資料!仲有ter and clarey 整古力,一定要提鞋神的神手,整左2隻bear bear,靚到爆!! 可惜我晚要和婆婆食飯,佢地就食堆晚飯先, 唉,佢地有好多野食,仲有湯呀. 要等下次了....
多謝亞貓& jjmms . i'm so happy today ^^

2 則留言:

匿名 說...

嘩~你就好啦, 有咁多個高人一起交流心得.

2隻bear bear係用糖膠整的?

Yumi 說...

係用杏仁膏整,我地話不如加葉,鞋神就整到,我地話colour. 佢又加到,佢好勁ka !!