星期二, 2月 14, 2006

BROTHER'S WEDDING PARTY


好開心,好感動,新娘都CRY. 因為KEI SOLO 結他彈老鼠愛大米,勁呀,邊唱邊彈無走音!!媽咪仲勁,同亞SIR上台跳CHA CHA.見佢平時話去DANCE 有獎我都成日話人地做馬,見佢係咁轉圈幾怕佢暈,直頭對新人都吾夠佢HIGH !!

6 則留言:

匿名 說...

Australian Honey?

我媽咪都有去學Dance呀. 有時一Dance就廢寢忘食.

Yumi 說...

係呀,我媽咪dance好勁呀,雖然佢學左吾係好耐,但以佢的年齡(都吾細呀)仲係咁轉,比我都暈呀!

匿名 說...

how did u make lamington---lavender flavour?pls help,thx

Yumi 說...

martha:當你整好一個蛋糕,切粒,只係加香油,我的做法係 :
比如朱古力面,
朱古力50克,淡奶100克, 先把淡奶隔熱煮熱,加入朱古力,攪勻,整上蛋糕面,
如果想成為粉紅色,加入幾滴士多啤梨香油就得.
希望你都成功呀 ^^

匿名 說...

你是指把士多啤梨香油直接塗在lamington上還是在朱古力中加入士多啤梨香油?謝謝~

Yumi 說...

martha: 如果你要加colour,一定要用白古力,咁你咪用d colour香油加堆落d白朱古力度low ^_^