星期二, 2月 07, 2006

TO MY BROTHER



希望佢地鍾意 ^^

4 則留言:

匿名 說...

Hee~我又來搞住你啦~

以女仔的角度來看, 收到呢個裇裇擺設我一定會鍾意. 男仔就肯定無咩所謂家啦~

唔好話我知係你自己整家?

Jeffery 說...

good good

Yumi 說...

nana:我不知幾開心有你呢個朋友,點會攪到我呀,我買ca,我點會整到呀^^

匿名 說...

Hee~ 多謝你^^

好難講家. 我有d朋友仔針紙好惦. 同埋我以前又未見過, 咁我咪諗係你整囉~ 你知麻, 我初初睇唔到個香檳杯家. 後來我同男友講個擺設好靚啦, 咁佢話係喎合緊交杯幾有意思. 咁我先咋~ 哈哈, 懵下懵下~

我收到你個EMAIL la.