星期六, 2月 25, 2006

登記註冊


尋日好無意之中發現我地想結婚的日子原來今日可以上生活易預先註冊,(我同男朋友一直以為3個月前).今日番9點,7點已起身準備,雖然mike day off,不過都係吾好指意佢.我霧住遲到都要自己整,聽朋友說這個綱很難上,好怕!! 8點開始,我7點59分50秒嘗試登入,成功,第9個呀,好開心.好彩選擇沙田,紅棉道己full !! 真可怕呀 !! 夜晚同媽咪,輝舅父,哥食飯,睇酒樓,選菜餚, 攪好了, 之後開始做好多野. 好擔心.好緊張.好.......總之個心好似好多野咁,但又吾知煩咩 ??!! 到食飯尾聲我想起明天好似約了所有舅父,姨去睇亞哥上2星期的結婚相,點知佢地話咩吾係決定左去你度咩??!!!你整番上次個意粉呀 ?? 我心中大叫,呀,已經11點了,怎準備明天的大食會呀 !!!

12 則留言:

Jeffery 說...

我不停返夜,好耐無同媽咪講及見面,不過我知11/6,其他唔知la,遲d返早有時間再call你.

匿名 說...

咁快有婚前候群症? Haha
好日好日~

Yumi 說...

NANA:吾知點解我呢日心情都吾係好好,
可能有小小後悔咁急結婚.
男朋友又SICK了.
酒席0個度又煩.
媽咪又多意見.煩.(好怕比佢見到呢句)
PASSPORT 過左期又要換.
餅CARD無端端又有PROMOTION 不過要即刻買.(都未計好人數)
咩都要即刻做.但得我一個整.男朋友又要番工.
不過已比了DEPOSIT酒樓.好似無得後悔咁.

匿名 說...

Yumi,

我心煩果陣都係咁, 尤其係知道有好多野等住我做既時候.

結婚本來就係煩, 有好多野要煩&担心. 不過, 呢個係女人一生只得一次的經歷和回憶. 係值得架. 要加油呀 >_< !!!

結婚唔係一個人既事, 你未婚夫幫到就最好啦家人就緊係緊張爭住幫. 家人可能越幫越忙, 但有d傳統既野無佢地指點又唔得家. 試下assign d野比佢地幫下手, 唔好一個人頂晒呀, (Touch Wood)如果連你都sick左就敝家啦. 其實你可以同你亞嫂傾下參考下, 睇下有咩要留意.

好長氣tim...
有咩可以嚮到billy叭喇倒出來, 我來做你的listener^^

匿名 說...

仲有, 我朋友係半年前開始安排的, 但實際行動時間咪又係三個月前. 佢話因為有好多野未定咁話. 至於人數, 佢地係發出Invitation cards with a questionnaire:
- 如只出席...月...日早上的ceremnoy請tick...
- 如只出席...月...日晚上的ceremnoy請tick...
- 如出席...月...日早上告晚上的ceremnoy請tick...
請在...月...日(當時只給我们一星期時間作回應)前寄回questionnaire以方便確認出席人數.

Yumi 說...

nana:好開心你做我的listener.係呀,好多野好想即刻做又做吾到,問男朋友佢實話:你鍾意呀,無所謂呀,亞嫂比左好多結婚書我睇,好似一樣咁.咩都好.咩都靚.心大心細,十五十六.0個個又話呢度好,又叫我去睇,有d朋友吾係太熟太close 0個d又吾想請怕人地破費,有d老d的親戚住得遠再加上我哥剛結完婚又吾想佢地咁辛苦黎又要$ . 結果又吾請,宜家好似好小人咁!!

Jeffery 說...

努力Ar好多人支持你;
Thank Nana支持我家姐.

Yumi 說...

thanks jeffery, 今日行左好多婚紗鋪,花多眼亂, 好煩呀!!
yes,nana is so nice,but she is not in hkg now !!

匿名 說...

Yumi,

"男朋友佢實話:你鍾意呀,無所謂呀" 我男友又係咁家!!! 想佢比d useful既comment時, 佢又拋番個ball比你. 我有嬲過佢呢樣嘢家, 我男友話男人諗野既logic比較直接, 男人話無所謂就係無所謂, 只要女友鍾意就得; 而且與其由佢來做決定, 日後有咩唔如意, 我會埋怨到佢頭上, 不如隨我鍾意想點就點, 佢最多提醒下我我的決定可能會有咩唔妥/要注意既地方, 但係我決定左, 佢唔會有異議. 相反, 佢決定左, 我多數都會有異議.

仲有呀, 男人係無女人咁著緊婚禮家啦. 多數都係女人選, 男人做.

老親戚住得遠, 但係唔請佢地會唔會令佢地覺得唔尊重佢地呢? 須知老人家易好亂諗野家.

我都怕選擇, coz I believe 靚/好的野唔只得一個, 要從中取其一係幾選唔定家. 不過, 選定左就唔好再心大心細啦(呢句係套我男友講的. 有時我都想好似男仔咁, 灑脫d > < ).

你就好啦, Jeffery番夜咁辛苦都不忘支持你. 如果我細佬有咁乖就好lu...

Jeffery,

唔駛客氣啦. 我幫唔到你家姐d咩, 唯有精神上支持佢, 借對耳仔比佢咁囉.

匿名 說...

http://wedding.esdlife.com/content/chi/attire/articles001.asp

http://www.chungmx5.com/wedding/wed0201a.html

選婚紗tips, 可能你已經睇過.

Yumi 說...

nana:其實我心目中已有個concept,不過搵吾到我最鍾意0個件,男朋友都話好似我都係有主見,如果咩都話吾知,是但,佢就慘呀,尋日行街有sales叫佢都睇0下禮服,佢話,我好無所謂,最遲0個幾日睇3得,攪掂佢(即係我)先!! 係呀.至於老人家0個度.我同媽咪最後定案,照叫佢地黎,佢地吾黎就算呀!!

thanks 你的婚紗tips , 對我黎講咩都有用,

匿名 說...

佢拾到寶啦, 有個咁有主見既老婆^^

咁咪好囉, TO DO LIST又少一樣啦.

如果而家去訂一件時間太趕囉. 希望你快d遇到你最鍾意果件婚紗啦.