星期日, 2月 19, 2006

木瓜雪耳椰汁糕


今日第一次整香茅野,整左香茅雞翼,都幾香,不過都幾攪笑,吾知用枝香茅的邊部份整!!
仲有甜品. 正 !! mike 要我再整心太軟,咩真係咁好食!!!???

4 則留言:

匿名 說...

"吾知用枝香茅的邊部份整"--我初初都同你一樣...好彩男友唔知, 唔係一定比佢笑死 > <

我都睇好你個心太軟, 買定古力家啦.

匿名 說...

我整心太軟失敗左, 可能係因為我攞去雪左陣(飯後先焗), 而且我用左人造牛油(無晒牛油)和加多左有nuts的古力(以為多左nuts會少左古力)

我用muffin tray整家. 一脫模就分開兩段, 其中一段留番嚮個模到...

Queenie 說...

好靚呀, 比我都想你再整多次啦~!

Yumi 說...

NANA:吾怕,再整呀,一定會成功CA ^_^