星期二, 2月 05, 2008

新一年...2008..

好像很多日無放假. 其實吾係. 只係一直病. 一放假只0係張床上.咩都吾做.. 天氣太冷.只有10度左右. 之前傷風好了.又咳. 咳好了又氣管炎. 最慘係醫生話我吾可以食氣管炎葯 !!!
今日"的"起心肝一定要離開張床. 才驚覺老公個衣櫃為何仲有夏天的制服.全都是夏天衣服!!!
老公呢6個月做左好多野. 煮飯.洗碗.掃地吸塵.洗衣機洗完衣服就掛起.照顧我起居飲食.仲煲粥.就係咁... 佢自己0個d野就無人理..!!!
不過仲要你做多幾個月工人先. 我就比你好好休息.做皇帝la ^_^
新一年. 希望身體強一點.身邊屋企人同朋友都一樣.健康真係好重要呀.

HAPPY NEW YEAR..

5 則留言:

匿名 說...

YUMI,

要多多休息! 試下飲D康鈣C睇下會唔會好D!
我最近都迫老公執屋! so far OK啦...

祝你新年快好! &最重要的身體健康!

匿名 說...

Yumi,

你要好好休息, 著多件衫呀!
新一年, 祝你身體健康! 心想事成!

Alice

elaine 說...

yumi,
好好保重呀!真令人擔心,常聽見你話病,好似我以前咁呢,唉!
祝你新年身體健康、一家平安!

馬.李心心 說...

yumi,

新年到,祝你們一家也平安大吉、身體健康!

你要好好保重身體,要健健康康才可以生兒育女嘛!衷心祝你快點生番個可愛的小寶寶!

加油啊!

Yumi 說...

elaine and 心心公主,

Thanks. 我會小心身體.我諗遲d老公會整個平安鐘比我..ha ha