星期日, 2月 17, 2008

祝婆婆生日快樂


婆婆已80幾歲.年年我地都會0係kowloon 食這餐生日+拜年飯,婆婆有9個仔女,18個孫.計埋女婿,新抱就要3圍枱.我地就會包起一間房.今年其中一個表妹仲打電話上電台同婆婆祝壽.(佢成日打去電台). 年年我地都會玩抽cash game. 一人$20 . 不過大熱門都係ma on shan 珍姨同天水圍清姨,佢2家人去邊度玩呢個game都一定中.我哥同我結婚呀.上年同今年婆婆生日. 都係佢2個中.邊有人咁好抽獎運ca.... 激氣 !!!
好耐無見我的朋友仔,你地仲認吾認得我呀. 我已經吾同哂樣la..... ha ha ha...

2 則留言:

Queenie 說...

係咪v字手個個係你??

QQ

匿名 說...

QQ; 係咪搵左好耐呀.我肥左30磅呀 ^_^

YUMI