星期三, 2月 13, 2008

虎皮朱古力卷

先整好個捲蛋先. 入面係朱古力cream.本身想整朱古力蛋糕,入焗爐先發覺無用可可粉 !!!
呢個"文"我都整吾好,吾夠平均呀..
呢張相吾係我影得差,係我整個"文"差, 吾平均所以吾靚...
連切都切得差,好彩吾睇得都食得...


今日係大年初七,人日.個個都生日.咁我就整個ugly cake 當做birthday cake la ^_^.
其實尋日已做了虎皮,不過衰左.其實今日整呢個都係吾成功. 不過個皮要4個蛋黃,心都痛呀,d蛋白就咁就無用.又吾想整多個蛋白蛋糕wor... . 下次吾好咁心急捲,個皮真係好難整,切又切吾齊, 不過吾係送比人,無所謂la....

2 則留言:

匿名 說...

點解唔燉埋D蛋白食? 蛋白對你有益, 食多D無壞呀:D

Queenie 說...

我覺得你整得好靚喎~~!

QQ