星期一, 5月 15, 2006

新工作環境

今日開始,去左一個新的地方做野,雖然同一間公司,不過對的人吾同哂,做的都有小小吾同, 不過一放工已有2個同事打比我問我點,好開心呀,仲有因為宜家番工吾可以開電話,男朋友話成日都好擔心呀.怕我吾慣!
尋日番左大陸拎相,有張POSTER 錯左,激死,又要下次再去 !!
夜晚一家人食日本野, 吾係太好, 不過好難得一家人又食得開心.最開心係媽咪吾洗比,最吾開心可能係細佬,佢竟然比最大份, 因為亞哥0係上星期同亞婆慶祝時比哂, 今次佢吾肯比,所以謝夫今次就做最孝順0個個呀.
打比妹妹,之前知佢結婚化妝0個度有問題,不過知佢好吾得閒,吾敢煩佢, 不過都係忍吾住,知佢已訂好哂野, 安心哂, 咁我又擔心小一樣.
我都開始寫請帖了, 宜家已進入我的大日子倒數階段呀, 好緊張呀.

3 則留言:

匿名 說...

我都想轉一個新公司做野...coz好悶...

我都登你緊張埋一份呀~

Jeffery 說...

nevermind la, I'm Rich (呢個月).

你轉乜工?
另外 我己買咗Korea's Band Show Ticket, so pls chk the Airline Ticket for me total 3 people.
27-31July

Yumi 說...

JEFFERY: 我吾係轉工, 不過本身我0係HOTLINE 吾洗對客, 宜家轉左坐分行COUNTER,要對好多人,做的都是一樣. 放心,有價一定同你講,不過GROUP TICKET 無咁快有..