星期三, 5月 24, 2006

繼續倒數

今日出左去fitting.問清楚人地租車呀,花球呀, 試衫等等. 仲買左車頭公仔, 原來可以選吾同衫呀, 好得意. 順便打比妹妹叫佢有時間就試衫, 好彩佢提我,原來我個package 有上頭用品, 吾係我又走去買 !! 我呢個做家姐真係一d都吾似樣, 激死人!!
尋日男朋友同我講,如果m m 走左要同佢講, 我話做咩呀,我以為佢想去swimming, 原來佢話係時候整紅棗水我飲,因為佢話宜家飲,會補血,咁咪月黎月多血? 錯哂呀, 要之後先飲先好呀. oh, so sweet ^_^

15 則留言:

匿名 說...

哈哈~ 好男人...果然嫁得過~

係喎~ 如果你大日子撞o岩果幾日...可以食藥...得親戚遲d先探你喎~

有需要搵我~ a_a!

匿名 說...

哈哈~ 咁錫個老婆, 緊係嫁得過啦~

話時話點解佢會知有紅棗水呢樣野呢? 用去左核的紅棗無咁燥架. 紅粉緋緋的新娘^^

緊張會唔多唔少影響時間架. Relax~

Yumi 說...

nana:我媽咪成日整紅棗水的,我地拍拖時,媽咪成日0係佢面前話我吾食飯面青青,要我飲紅棗水,番到佢屋企食飯,佢屋企人飲的湯都係寒凉的,(佢成家都係熱底),我成日都無得飲,所以佢又會叫佢媽咪整定,我地搬出黎後,咩湯水都無,媽咪買左一大包紅棗比我,佢媽咪就買左一大包"忌"子比我.咁佢就成日整紅棗水比我. ^_^ . 我都識整,不過我懶呀.

我問佢,你係味真係嫁得過,佢話咁就要問你自己了,我地一起傾我地的優點缺點.唉.連自己都數吾到自己有咩做過,我真係無資格做人太太呀,連最基本女朋友要做的野都做吾到. 佢話我最好一樣, 就係比到好大好大空間佢, 因為次次佢放工番到屋企, 我一定玩緊電腦, 明知佢番黎都吾停一陣,佢就0係出面睇電視,直至sleeping.好似吾識咁呀 !!

家務佢又鍾意做,我上次好好呀, 諗住吸塵呀.點知咪整爛左個吸麈機條喉!!佢話你都係入房玩電腦吧,

我諗,佢未諗清楚, 其實係我娶吾過就真.

匿名 說...

很久沒有上來,你是否快當新娘子喇?
你的bf好正! 我果個最叻就係叫佢阿媽煲!>:(

Yumi 說...

奧利芙:係呀, 我的大日子就到了 ^_^
我男朋友對我幾好的,我都希望佢吾會因為我嫁左比佢會變.

Bonnie Yves 說...

Yumi, I lost your e-mail address. Can you send to my e-mail liuyves@gmail.com
I would like to share the blueberry cake with you. :> Yves

匿名 說...

嗯,真的替你高興! 恭喜你呀!!!!
我相信他娶了你,一定會變,變得更加錫你呢! >_*

Queenie 說...

終於上到黎留言勒~!!!因為我偷偷的係公司上網呀.
原來你都忙緊結婚, 好開心呀!!
雖然呢一排會忙d, 但將來諗番起, 都會覺得好sweet呀.
祝你地永遠幸福快樂~!!
p.s. 我的blogspot是沒有update的,所以你都係去番心甜小記啦.

Queenie 說...

好好笑呀我睇到你比nana的回應, 你未來老公仔實在太好勒.
可唔可以比你既email我呀~!

QQLAM

匿名 說...

我都係偷偷的係公司上網,hee~

至少你既未來奶奶和老公緊你肯整紅棗水比你飲等等. 我都好怕第時嫁左我的家婆會唔鍚我(我媽咪成日嚇我第時有排我受咁話)講真,我男朋友個媽咪幾nice,仲好鍚個仔,不過就仲未有我份...

我果件又係做家務好叻家,唔會咁啱我o地果兩件都係巨蟹座o瓜~

人無十全十美架.鍾意就係鍾意,儘管有再多的缺點,都會被一一接納,彼此亦唔會計較兩人誰付出了幾多.如果當初佢接納唔到你的缺點,就唔會發展到有談婚弄嫁既念頭啦.佢鍾意得你,你實有d地方係你男友鍾意或覺得可愛的.所以嘛~比d信心自己,放心嫁啦^^

Yumi 說...

queenie :
my email : twinstar9992000@yahoo.com.hk

nana : 無錯,我問過佢鍾意我咩野, 佢諗都吾諗話鍾意我蠢, 我話洗吾洗答得咁快呀. 扮0下諗都好呀,比0下面好呀. 佢話係事實,吾洗諗!! . 你知嗎...我同我男朋友都係巨蟹座的.你都係?我地都就黎生日la wor. he he..

Yumi 說...

奧利芙 : 多謝你呀. 希望大家都咁開心呀

匿名 說...

係囉係囉,我男朋友成日話我蠢,但當我問佢我咁蠢點解鍾意,佢話蠢得好得意喎,比佢激c...

男人好奇怪,鍾意蠢女人;我地d女人就刚刚相反,鍾意叻既男人...

我男朋友係巨蟹座,我係同巨蟹座夾到絕既雙魚座,Yeah~ 順帶一提,巨蟹座男仔又溫柔又細心仲好錫老婆和顧家架.

我都頭痛緊今年送咩比佢好...

Yumi 說...

NANA: 即係我同你個男朋友都係同一種人.又溫柔又細心仲好錫老婆??? HA HA HA.....

匿名 說...

喂喂~你何來有老婆呀?我係指巨蟹座"男仔"錫老婆,女仔巨蟹座我就唔清楚,不過睇你未過門都咁錫佢都係錫老公架啦~

仲有三日咋,yeah~