星期六, 5月 20, 2006

BUSY..

開始返COUNTER. 日日都O.T . 不過做得好開心. 男朋友話開頭好擔心我吾習慣, 不過佢見我開心左, 充實左, 放心哂, 唉, 我仲細咩 !! 我地尋晚整請帖D野, 入利是,餅CARD, 有些要西餅, 有些中,西都比, 吾知0個D又要問媽咪.好亂. 好攪笑, 不過男朋友吾係好ENJOY. 佢成日話吾明點解要攪咁多野.
呢幾日成9點先放工, MIKE又係, 好幾日都等埋一起食, 好夜. 發現出左個小肚腩, 喂, 吾係宜家先整D咁野呀. 減吾切呀 !!
中銀上市, 好想同D公公婆婆一起排隊. HA HA HA...
好MISS D 薯片呀....

1 則留言:

匿名 說...

近排成日追連續劇,零咀不離手. 搞到我都出左個小肚腩呀 T . T