星期二, 6月 06, 2006

仲有幾日...


今日放假, 仲要番多3日工就正式放假,好多野未整,一諗就瞓得吾好, 到個日肯定仲衰, 成晚眼光光!頭先睇左天氣預告,知道天氣吾好都係落雨,個心一沉, 希望到時有陽光呀.
有朋友送了張card比我, 正式呢講其實佢係我一個熟客,不過咁多年之後已成為朋友了, 佢生仔又會話我知, 得閒又sent family photo 比我, 真開心.

4 則留言:

匿名 說...

我男友見到呢張相問我係嘜東東,我話係雙喜燭,佢話嘜宜家仲有咩(我暈啦...)

Queenie 說...

我好似幫你倒數緊你既big date.so excited!
其實昨天給了你email, 不知是不是你沒有收到呢.
我將你加入了我的連結裡了.

QQLAM

Yumi 說...

QUEENIE:YES. I GET IT. CHECK YOUR EMAIL ALSO ^_^

匿名 說...

Happy newlywed!!!

祝 白頭偕老,夫唱婦隨呀~