星期五, 6月 30, 2006

朱古力淋面moose蛋糕


好肥呀. 其實係老公的生日蛋糕,有3層, 有朱古力蛋糕底, 古力moose, 再加古力淋面, 仲吾肥 !!

10 則留言:

Queenie 說...

我成日都想"草"肥佢, 哈哈, 等佢無人鍾意 ~!!呵呵.

Yumi 說...

QQ:我反而好怕佢吾肥我肥呀.(都吾明點解我KEEP極都吾得,佢就食小一日野就成塊面廋哂), 吾公平呀 !!

Queenie 說...

我都係咁話... 佢唔大飲大食一個星期就可以瘦足5磅, 我就減極都無減磅...

匿名 說...

祝何生生日快樂^^

你好好心機, 整成3層. 我男友就鍾意黑森林蛋糕,我想响佢生日時整比佢做生日蛋糕, 希望得啦...

男仔新陳代謝係咪勁d架~ 我果件一日要食好多餐先Keep到d肉咋...

本來都好少理我男友肥定瘦, 只要健康咪得囉, 點之我考試果排少左煮飯,佢屋企人見佢瘦左, 問佢係咪無啖好食, 搞到我好似千古罪人咁... 而家既女人真係唔易做, 入得廚房又要出得廳堂.

Yumi 說...

nana:佢幾衰呀,咪成日想我生baby嘅,香港有套電視劇講郭少雲結婚時已講明吾生,不過佢老公之後又想生,但"郭"堅持吾生,結果佢出去揾第2個女人.mike話吾怪得個男人呀,女人點可以吾生仔呀,我出去揾第2個你第時吾好怪我呀!! 想用激漲法?一結婚就話要揾第2個,衰得佢呀 !!

匿名 說...

我果件仲可惡,有次問佢邊個打佢手機,佢話九十九号女友搵佢, 我問佢咁我咪第一百号呢,佢話唔係,係第一千個先啱...

我同男友都唔鍾意小朋友, 但當我話第時唔生時,佢又唔得喎, 佢話唔係為左傳宗接代, 而係無左生兒育女果part人生就唔太完整似的, 好似經歷少左咁喎. 唔太想生既我都有幾分同意佢既說法.

Yumi 說...

佢話奶奶好悶,不如生個比佢玩呀,仲話比1萬蚊我減肥呀,

匿名 說...

咁都得?!

Yumi 說...

我話你吾食煙,吾飲奶茶我就有得諗,佢話2件事都無關係WOR !!

匿名 說...

吾飲奶茶? 無益架?

咩無呀! 二手煙對孕婦和小朋友都唔好架! 第時個小朋友好似我咁就慘啦, 成日鼻敏感, 日日紙不離手. HK空氣已經唔好, 仲成聞Daddy's二手煙...