星期四, 6月 15, 2006

特別的禮物


吾係賣廣告, 呢個品客係我鍾意的零食之一,同事ada話知我忍了口3,4個月,所以專登整2條比我,仲方我吾肥整多盒朱古力, 又吾知其實我12號已急急買了給自己^0^ . 當人人說我廋了, 佢比咁多野我食,吾肥爆都熱氣到暈呀, 激死 !!
各朋友們:如果無身材=廋 , 我真係好廋,不過你地有無看我的下身呀.比我呃哂了,我吾想一結婚就成為一個肥c拉呀 !!

4 則留言:

匿名 說...

HAHA..原來你同我一樣係零食怪~
如果要我忍口3,4個月,我諗我會C > <

如果係幸福既肥c拉咁又唔同~

Queenie 說...

我諗我無咁既恆心. 因為我實在太愛食零食, 你有冇見過d人一朝起身食薯片朱古力當早餐? 我就係勒...

匿名 說...

我見過~因為我都係~有時係pizza.Hee

Yumi 說...

食pizza攸早餐,一定要好fit先得. he he