星期一, 6月 12, 2006

ABOUT MY WEDDING...





多謝各方好友的祝賀, 賀禮.
第1張是妹妹給的祝福CARD. 是我鍾意的MICKEY AND MINNIE.
第2張是認可的婚書, 有了這張婚書,我就做了何太.
第3張是放在接新娘時用的花車公仔, LALA的婚紗是另外襯的,
第4張是媽咪送的龍鳳手鐲.

7 則留言:

Queenie 說...

和你一樣, 我也好喜歡mickey 和minnie的, 小學巳經開始鍾意了~!

Jeffery 說...

祝白頭到老,快生bb

匿名 說...

最煩的事都完成左~

妳同老公仔要好好享受新婚的時間~!!

仲有...你有冇發現你隻花車公仔...

男仔冇著褲@@? 哈哈哈~

匿名 說...

恭喜妳加入靚太嘅行列. 祝永遠幸福甜蜜

匿名 說...

祝妳新婚快樂,做個靚太^^

11

Shirleyyau 說...

恭喜!恭喜!
見到人哋結婚又會想起自己3年前結婚嘅情景~~

Yumi 說...

queenie : MICKEY IS SO CUTE . U KNOW. MY HUSBAND IS MICKAEL. I CALL MIC. AND MICKEY MOUSE IS "MIC" ALSO. SO I SAY MICKEY IS OUR SON. I HAVE 大MIC & 細 MIC ...

JEFFERY : NO LA. I DON'T WANT TO HAVE BABY. MAYBE LATER...

KA WAI : 係呀,完場一刻我成個人鬆哂,所以哭得好利害. 我原本吾講比MIC知咩事,不過佢睇了我的番言,知道了 !!

ELLEN : THANKS A LOT.

11 : THANKS , 你好嗎.

SHIRLEY : 你3年前結了婚呀, 一定仍然好SWEET LA ^0^