星期一, 6月 12, 2006

我的身份改變了

今日開始,我已不可再稱呼自己做鄭小姐了, 我的身份是何太,一個我要開始習慣的稱呼.
尋日天氣真係好好, 我最擔心的天氣問題無左,成日星期不斷的行雷雨,老公一直對我說放心吧,咩都落完呀,不用擔心,結果真係有太陽,到我們入了酒家,出面又一次大雨,已影響不到我們了..
因為老爺入了院,男家的人都吾開心,當然最吾開心係奶奶,所以我地好多野都低掉了,老爺的事令我好擔心,會吾會我地的婚禮吾可以如期進行, 會吾會中途停止,係我一直吾放心的事,但當過了整個婚禮,影相哥哥要我同老公都拍多段說話的時候,我先發覺自己係好自私好自私,點降我一直擔心的吾係老爺的病,而係自己的婚禮,我要受的壓力,擔憂吾會多過我老公,說到這裡我已哭得不似樣了,老公還要反過來安撫我.我太過份了!!
另外我在致謝時向媽咪講,記吾記得我地過大禮時,老公講左句說話,不過呢句說話我2年前已聽過,所以我知道佢吾無口花花咁講,佢話今日你嫁女,你無小左個女,只會多左個仔,我講完之後全場拍手,老公番到屋企話,仲以為你講咩,呢D野好平常呀,你做咩咁大反應咁深刻,我話其實你好多時做左好多細微野都令我好感動的,只係我無講^_^
另外,我希望有睇我呢個BLOG的親戚朋友,體諒我男家未能盡情開懷令大家開心.因老爺的病不是小感冒的小事.
TO ABBY : 請原諒我無再一次0係致謝時多謝你,尋日真的太辛苦你了. 衷心希望你7月的婚禮完美的. 原來上到台上真係咩都會吾記得.
TO KA WAI : 多謝你的幫忙,祝你同KEI日日都咁開心.
TO TONY : THANKS AGAIN. CHECK EMAIL LA .
TO JEFFERY : 我會交低利是比媽咪,再一次SAY SORRY AND THANKS A LOT .

EVERYBODY : I LOVE YOU ^_^

7 則留言:

Queenie 說...

Dear 何太:
我知你一定有說不盡的東西~! 希望你老爺快快好過來, 你不要太擔心了!
加油呀~~

qq

Jeffery 說...

有喜事會冲喜的.

Yumi 說...

queenie and jeffery , thanks a lot.

Yumi 說...

尋日老公話知道點解我會哭得咁西利,原來佢都係有睇我個blog.仲話吾係點了解你多d wor,我話我明明熄左電腦呀,佢話我有可疑,所以3點幾都開番電腦睇呀,我話咁你吾留言?佢話咁又未去到以電腦傾計呢一步,ha ha...

匿名 說...

何太,但願你既婚禮可以為你家老爺沖喜下.

我男朋友都成日上my blog睇下我有無講佢壞話架~其實咪又係同一個原因~

匿名 說...

何太:恭喜你呀, 你老爺的事不要太擔心吧!好好照顧自己和身邊的人己很好的呢...

原來大家身邊的一半都會靜俏俏看自己的blog, 哈哈哈!

Yumi 說...

nana & ter : 係呀.原來男人好時都好可愛..