星期六, 7月 01, 2006

遺憾

人的一生,是否一定有些遺憾..
老公在婚禮上說.我們的婚禮有2個遺憾,就是外父(即我daddy)已不在,未見過佢,另外就係父親入了醫院黎吾到.
老爺的病一直很反覆,不能進食,只可插喉,但精神還可以,一時又出院,過了2日又回去了!
老爺和奶奶將一生的時間,心機放到自己白手起家的菜當都要結業了,早已叫他們退休去玩, 就是不捨得,放不低,現在只是迫不得已吧了.
出了院,奶奶學餵奶,換喉,雞手鴨腳的,仍是樂意的,我看到了愛.
早一排,老公在車上對我說了一番話:
你介吾介意我地吾好儲$住, 2年呀.將我地多出黎的比哂亞媽好吾好, 又未必係所有呀, 8成呀,因為我地幾兄弟相量了佢地的生活,醫葯費,本來已計好每人幾多,但原來只係我一相請願的想法.他們拿不到,只可比一半 !!
我說, 一講到 $ 就咁. 你心淡嗎, 他說 "不" . 我竟然比他更吾開心,更嬲,反而佢安慰番我,吾好咁小事吾開心.
老公說,只是最壞打算才這樣,我都吾想拖累你. 吾想打破你的儲蓄計劃.
我在車上哭了,我說,10年前如果我可以用任何方法令我可以見多daddy幾面,我咩都會做,現在你有方法令佢地活得更好, 可以對佢耐d, 我吾想你同我有同一樣的遺憾呀.我地出到$係我地的福氣呀,我心知 "吾儲$"的日子都吾會長,佢地養了你30年,宜家我地只係回報吧.拖累?佢吾係我daddy 嗎 ?我地有分別嗎,你知我係咩人呀老公.
佢話,我就係知你同我都係同一類人呀. 我就係知你好呀.
宜家幫到佢,就好似當年我有d野做吾到. 宜家做到了. 其實係佢幫左我就真..
daddy 同老爺都係上一代白手興家的.佢地有自己的公司,鋪頭,一分一毫都係有汗的,現在我地成日怨番工辛勞,佢地d $總是留給仔女日後用的,我們出糧後,d $去了邊? 我地真係心中有愧..
daddy. i love you ^_^

7 則留言:

Queenie 說...

yumi:好感動呀, 真的~!
加油呀~!

queenie

匿名 說...

好感動...T T

$賺番來即使係儲起最終都係會被用掉, 最重要的是用得有意義和開心.

夫婦同心, 其利斷金! 要加油!

Bonnie Yves 說...

Yumi, 真的好感動, 估唔到已為人妻果然成熟了(笑!) 好羨慕您們兩公婆的恩愛. 祝您們生活愉快!

Yumi 說...

喂喂喂,你地吾好咁呀,沒有哭吧,hahaha..
我只係吾想老公有遺憾,相信好多人都會同我一樣咁做.
yves:我不只成熟了,係老了呀. ^_^

Jeffery 說...

這句好好,好好....

現在我地成日怨番工辛勞,佢地d $總是留給仔女日後用的,我們出糧後,d $去了邊? 我地真係心中有愧..

回想起老豆死做難做都send錢去長洲!都係為咗d老的細的,呢d先叫男人.

我唔會跟呢一代的年青人,因為呢一代人己經忙記咗對"家"的責任.

馬.李心心 說...

yumi,

絕對認同你們倆口子的做法!

我自已是社工,專門照顧獨居長者。看到他們被家人遺棄及忘卻,心裡總有種難過的感覺。然而,長者們就是這樣堅強的一群。即使沒有家人的尊重和愛護,他們也會獨立自強。

在這個自已顧自已的年代,你們這樣孝順是難得的,能有多少力量便付出多少吧!你們一定不會後悔的,繼續努力吧!

此外,有你這樣懂得為人設想的老婆,是你丈夫的福氣啊!祝福你!

Yumi 說...

心心:多謝你,其實我嫁比佢係我福份就真,我吾係一個好老婆呢呀.