星期二, 7月 11, 2006

紀念日

上個月的今日結婚了,咁啱我同mike都放假,本來plan好一早swimming,嘩,今朝幾大雨,結果去左royal pacific hotel 食個lunch 自助餐, 之後行左一陣街,又去唱卡拉ok.我地好耐無去,好多新歌都吾識,out哂!! 跟住番沙田同媽咪,jeffery食dinner.點知比媽咪屈左部洗衣機!!!!
我問mike.比你用2個字講.過左1個月結婚的日子,你有咩feeling.佢笑, 話 - 平淡 ! 我話咁3個字? 佢話 - 好平淡 !! 咁4個字係咪好鬼平淡.佢話- 不過不失呀, 我話咩吾係後悔莫及呀, 笑死!!
佢問:你鍾意我d咩, 我話鍾意你鍾意做家務呀,你吸麈拖地個樣好型呀,佢話:其實我都吾係好鍾意做, 我話,呀.我都吾係好了解你 !!
我地2個就係咁,he he ha ha又一日 !!

8 則留言:

匿名 說...

你同你老公都好搞笑喎.

係噃, 等我update吓d近況比你知丫。好耐之前同你一齊學整麪包之后, 我再上咗個蛋糕班(每星期一堂, 大約4個月), 之后係屋企自己練習(你都見過我d劣作啦...), 而家又再出去學散堂, 都幾好玩呀.

你呢, 做了太太係咪好忙呀?仲有冇上堂呢?有機會再一齊上堂就好啦。

馬.李心心 說...

yumi,

哈哈,我知道平淡也是甜甜的。
對嗎?

Yumi 說...

polly:係呀,我成日都好想出去學0下,不過時間同課堂吾係好夾,比如星期一得閒,不過個course又吾無好合心水咁. 我cut短哂d hair,可能你吾認得我呀. 我好小去偷閒0個邊,不過都成日見你有post.你有網上日記之類呀?? 你報左咩睇0下我可吾可以join堆?我都好想再同你一起玩呀.

匿名 說...

哈哈, 你兩公婆好搞鬼~ 才一個月就變左老夫老妻啦?

其實去邊都無所謂, 只要有另一半嚮身邊咪夠囉^^

匿名 說...

我o個個都係咁架~~~~
我又要同你同polly去學整餅~~ ~

Yumi 說...

nana: 佢係無時無刻都可以令我笑的,佢做小"醜" 真係無得傾 !!

QQ : 你幾時得呀,係呀,你上次玩得開心嗎, 有咩好玩記得預堆我呀.

匿名 說...

Yumi, qqlam, 好呀, 一齊學開心d. 你地覺得邊間好? 我只係去過專業(已經closed), La Re'
Union(d導師去左C'est Bon Cake)& Bonne Chere.

Yumi 說...

polly: 咁你仲報左咩 ? 0係邊 ? 你email 比我呀.

twinstar9992000@yahoo.com.hk

QQ:我地等polly有咩好介紹,我再email 比你.