星期日, 7月 30, 2006

妹妹結婚了

尋日係abby細妹的大日子,我5點就起身,因為要入長洲.(自己結婚都無咁早呀),仲要趕吾切中途改轉的士去碼頭,去到碼頭剛好開船買吾切早餐,又大浪,剩d嘔. 仲要突然落大雨!! 好論盡呀.
abby係基督徒,我第一次參加0係教堂攪的婚禮.好靚,好神聖. 睇住佢地一步步咁行.仲好感動. 當佢地謝詞時,我地每個親人都哭了,(自己結婚都無哭呀) ,佢地好感因,佢地真係好愛神.
無諗過致謝時有我份, 雖然我地細細個已好好, 我們的好絕大原因係受了我daddy 和伯伯(即abby daddy)的關係.佢2個真係打死不離親兄弟. (不過佢地吾係親兄弟呀). 細個時,abby會和爺爺嫲嘛油長洲到我們家住,我地就煮飯呀,整沙律呀,聽鬼故呀.好開心.佢地走時,好吾捨得,一定會送佢地去碼頭呀, 不過人大了, 自私了. 懶了, 只送到巴士站,之後更沒有, 只說bye bye佢就自己搭車走了, 中學後更反而有了隔膜, 感情有減無加. 不過呢幾年大家成熟了, 大了, 我地2個daddy都先後"走了" .反而更有親情. 對於abby的多謝,我實在委受之有愧....
衷心祝福abby 和家豪日日都咁恩愛,咁開心.
0係教堂上,佢地唱了3首聖詩,有中首我好鍾意.叫 : 偶然遇上的驚喜. :

4 則留言:

匿名 說...

你家又有喜事呀!

祝福你妹妹呀!

Yumi 說...

TER: 係呀. 撞哂期,我都替我地的親友銀包可憐. HE HE..

代我堂妹多謝你.

馬.李心心 說...

嘻嘻!
堂妹結婚梗係開心啦~
我也替你們高興呢!

匿名 說...

我都恭喜晒Abby~ 再祝喜事綿綿不絕!