星期三, 8月 09, 2006

HAZELNET CRUNCHY CHOCOLATE CAKE



今日好開心.約左貓友QUEENIE 一起學整呢個榛子薄脆蛋糕, 雖然最後我對個COURSE 有小小不滿意, 因為其實我最想學一些朱古力的裝飾,不過好多都係亞SIR整,同堆佢好似吾係好教咁, 但好開心可以同QUEENIE一起, 之前見過佢的結婚相, 已知佢係靚女一個, 原來仲係好廋的斯文靚女呀, 仲有估吾到佢仲整左個蛋糕仔比我, 好WARM 呀.

10 則留言:

匿名 說...

Dear Yumi
我都好開心終於約到一齊整蛋糕勒~ 你比我想像之中斯文好多呀, 因為之前我都講過, yumi會令我想起d好細個又活潑既小朋友 (不過可能你細個都係活潑的)後尾先知道妳岩岩做左人地太太, 我要再洗腦, 但都仲係覺得你係開朗多說話的女仔呀, 可能係因為第一次見面, 所以唔係太多說話啦 (又可能係因為你病了 ~)
其實我都唔係太滿意呢一堂, 因為真係好多step都無得親手學呀 ! 仲有個細路女, 唔係太識野但又係度幫手, 我見佢拎度支火槍唔識開但係又想幫你甩模時, 我真係想叫停佢... 容不易個mousse比佢燒溶... 希望下一堂會好d, 多d野學啦.
我其實真的不瘦呀... 你先叫瘦呀.
仲有, 病就休息多d勒 ~~
polly, 我地希望下次可以同你學呢~!

QUEENIE

匿名 說...

好善羡慕~
偶又要同兩位美人一齊學整蛋糕!!!

病仲去學整蛋糕?! 唔駛講何生唔知你病左啦~要快d好番呀~

匿名 說...

QQ, Yumi, 我都好想報定下一堂呀, 但係有D原因唔可以早報, 要等9月1日後先知21號得唔得閒, 好慘呀...
不過, 我可以話定你知, 我唔係靚女, 仲好師奶, 你哋唔好比我嚇窒就好啦, hahaha...

Yumi 說...

QQ:多謝你個蛋糕仔,老公想食堆我0個個,好彩我叫停佢!! 係呀,我幾驚個女仔整跌我個蛋糕,(其實佢係有比佢整溶左小小個蛋糕).老公話無下次呀,係LA.呢間都係MA MA. 希望下次好D. 係呀,如果我吾係SICK.我都好多野講,吾講野係怕傳染你呀.

NANA: OH NO LA. 我地玩得好開心呀,你快D番HKG LA.

POLLY : 希望9月你可以同我地一起呀.咩呀. 我都係師奶呀,不過係吾認老的C 拉. HA HA HA....

馬.李心心 說...

一齊出去玩下學下,幾開心!
羨慕中.....^o^

Bonnie Yves 說...

Dear Yumi, 下次要預埋我這個肥師拉啊! :> Yves

Alice 說...

又唔預埋我, 好羨慕呀!!!!!!
下次不如一齊呀!

Yumi 說...

yves, alice:

我同qqlam 已book 左21/9 0係c'est bon cake學朱古力, 有興趣join 就email比我,or上佢地個網呀.polly就未confirmed. 我梗係想你地個個都可以黎la.等你地好消息

Bonnie Yves 說...

Yumi, 我找不到您說的課程, 是否21/Sep?
我都好想join, 因為好近我公司啊! Yves

Alice 說...

Yumi, 可以比個Web-site 我嗎?
我搵唔到呀!