星期日, 8月 20, 2006

十字麵包



好耐無整麵包了,之前發酵總是發得不理想, 去信和買了一包依士回家,嘩,好耐無發得咁好了! 呢個麵包其實係提子麵包,不過個面加了十字,我知係有故事的,不過吾記得了, ^_^

4 則留言:

匿名 說...

yumi,
your baking skill on bread is very very good~ excellent!
i haven't tried to make bread successfully :(

QQ

匿名 說...

係發得好好喎^^ 剛好比我做Lunch~ Hee~

我只係知呢隻包包叫cross bun, 係Easter鬼老的應節食品.

Yumi 說...

qqlam and nana : thanks.我整麵包真係好新手,d依士成日吾聽話,次次用第2次就吾得,好彩好平,吾係真係吾再整 !!

elaine 說...

好靚包...不過呢個包對我呢講有d懷舊feel, 因我小時候常吃!