星期五, 8月 18, 2006

朱古力muffin


其實這是一個賠罪的蛋糕, 計上次做家務整爛左個吸塵機條0侯後,又一傑作係整壞左個水煲,話說我見個水煲dirty 咪洗low. 可能我入得太多水落個電制度,宜家吾識"跳制", 佢係咁煲係咁煲,我又吾知wor.見佢點解煲咁耐都吾跳, 又有咁多煙, 又無哂水, 咪take out 左個制先,等老公番黎先,之後老公話壞了, 好彩有人0係屋企,我又發現到,吾係就爆 !!! 唉,我都係想洗0下野,咁都整壞野.... !! 老公話想食朱古力的食物,咁我整呢個muffin. 希望佢吾好怪我la.......

7 則留言:

匿名 說...

何太:你好論盡呀!!不過好可愛~~我相信你老公一定唔會嬲得你落 ~ 放心啦! 仲有呀, 見到你個muffin, 心都甜曬啦~~~~
qq

匿名 說...

Yumi好得意~

Yumi 說...

nana: 總不會用"得意"黎形容我吧.."^^"
老公話好味,第2朝醒左"胡" 紅棗水比我, 呢排吾知咩事,成日想嘔想暈,可能太熱,公司又冷氣吾夠,好焗.成日吾舒服... (吾好以為我有左,100%吾係)^_^
又一個笑話,公司同事都知我成日想嘔,佢地梗係問係咪有左,我好大反應話梗係吾係呀,我吾會做未婚媽媽呀,講完佢地又笑我了,唉,我成日吾記得自己結左婚...

Alice 說...

Yumi, 你真係好可愛呀!
你下次唔好洗電器喇!

匿名 說...

係唔係有d中暑呀?
未婚媽媽?! 哈哈... 都話你好得意架啦~

馬.李心心 說...

哈哈!你咁可愛,老公仔又點會嬲你呢!

可可豆的夢想 說...

一定比超市裡賣的好味





------------------
. .