星期三, 8月 30, 2006

婦科驗查

其實3,4年前已想做,不過成日拖.之前睇醫生見有promotion. 所以即時登記,吾好比自己再有藉口. 今今日係我生平第一次做婦科body check.之前有問過同事, 睇過d書都係話會有小小痛,所以難免有小小緊張. 不過原來一d都吾係咁, 可能係個醫生手勢好,我一d都吾痛,仲好快check完,不過要等報告.
今日老公都day off.佢話我成日流鼻水,係咁"cut" 都吾係辦法,因為我睇左起碼5次doctor,醫好傷風,d "cut"又番黎, 又醫好"cut", d鼻水又流番,激死,我決定吾再睇, 不過老公話佢反正放假,就同我去佢舅父度睇,(舅父係doctor), 開頭佢怕係鼻"豆"炎,去左照, 又吾係.佢話多數係空氣吾好,鼻敏感,唉,今日又熱,行左好多路呀,又要12點番沙田做body check wor. 好攰呀.
睇完2個醫生, 老公話swimming . 好呀,今年都未游過, 不過見到老公個肚仔,我不期然0係個lift 度唱左首"廣告歌" -

呀媽教落有豬腩肉游多幾游. ha ha ha.

夜晚都係提吾起勁煮飯同出街, 結果嗌pizza..... 肥死人 !!

3 則留言:

匿名 說...

要小心身體, 香港既天氣實在係越來越差.

我結左婚之後, 減左10磅呀:( 好慘, 所以而家要努力D減肥了

Yumi 說...

老公話做咩0係個blog度話佢肥wor. ha ha ha...

elaine 說...

我老公都肥咗少少,
正所謂:婦瘦夫漸肥!