星期一, 7月 03, 2006

祝福

今日一早已收到4個朋友電話和msn的祝壽. 我成日都話,朋友吾洗多. 知心的,一個已足夠,何況我吾只. 我好幸福呀.

5 則留言:

匿名 說...

原來尋日係你生日,你同你老公的生日好近喎~!補祝生日快樂,和老公永遠快快樂樂~!

匿名 說...

Happy B'Day~ Yumi~
祝 你同身邊既人日日都幸福快樂~

Yumi 說...

tks qq and nana, 係呀,我同mike的生日只差5日,咁多年都係一次過慶祝,吾係食2個蛋糕都幾肥. (不過今年佢竟然買了一個好細的聖安娜蛋糕,我心諗自己老婆都識整呀,出去買係咪即係我整得吾好食先)嬲嬲呀!! 不過最嬲係我地結婚用剩好多美心card,佢竟然用$買都吾用card換,叫佢吾好亂用$都吾得,幾時都話吾好比男人睇住d $ !!

匿名 說...

咁你生日無理由要你自己整比自己食麻, 咁佢自己又唔識整喎, 佢唔用card換但自己出錢都係鍚你咋.

我男友好節儉,好少會買野比自己, 只會買比我, 有時想嬲佢亂洗錢但又嬲唔落.

匿名 說...

我都覺nana講得好岩呀,我自己生日絕對唔會自己整蛋糕比自己呀, 所以媽咪會買蛋糕比我,呵呵, 至於男朋友會話:因為你識整蛋糕,所以我無買...(成日都咁講)同佢一齊咁耐,我好似無收過佢買比我既蛋糕呀.